Felanmälan
Styrelsen förbehåller sig rätten att vidarefakturera kostnaden till dig som medlem om det visar sig att det rör sig om fel som uppstått genom ovarsamhet eller om du som medlem är ansvarig för felet enligt gränsdragningslistan.
Fastighetsförvaltning
Fastighetsförvaltningen ombesörjes sedan den 2009-01-01 av CEMI Förvaltning AB.
Dagtid, vardagar (Måndag – Fredag kl. 07:00 – 16:00)
Anmäl fel i fastigheten på antingen
- telefon 08 – 627 00 22
- web www.cemi.se
- e-post info@cemi.se

Jourtid (Akuta åtgärder efter kontorstid inklusive helger)
Jourtelefon 08 – 18 70 00
Ring endast jouren om det är ett akut behov. Kostnaden för inställelse utanför ordinarie arbetstid är hög.
Om du kontaktar fastighetsförvaltaren i något ärende som kommer att resultera i en faktura från förvaltaren till föreningen vill styrelsen att du kontaktar oss och informerar om detta.
Hissar
ITK AB har hand om service och underhåll av hissarna.
Medlemmar får endast felanmäla hissarna direkt till ITK om dessa står stilla eller vid andra akuta problem. Övriga mindre akuta problem med hissarna ska anmälas till styrelsen.
Medlem som larmar till ITK i ärenden som inte är akuta riskerar att själv få betala kostnaden för arbetet.
Felanmälan till ITK – alla dagar, dygnet runt
- Anmäl fel på telefon 08 – 564 350 10
Digital kabel-TV
Tele2 (tidigare ComHem) levererar digital kabel-tv. Fel anmäls direkt till Tele2.
- Telefon 90 222
- Du kan även själv ändra kanalval osv på Mitt Tele2
Bredband
Ownit Broadband levererar bredband. Fel anmäls direkt till Ownit Broadband.
- Telefon 08 – 525 073 00